Köpa delar...

Japp, nu ska ja snart iväg och handla delar till bilen, eller ja byta tillbaka den fjädern som vi köpte och hämta ett komplett fjäderben.. haha kan lite iallafall...=)

Nu har jag duschat, det är aldrig fel med en varm dusch... kan man säga... men skulle nog behöva smörja in mig med en lotion, för nu när den mörka årstiden kommer såå börjar ja bli grymt torr.... =/ för att inte tala om när kylan kommer...

Nepp ska väl göra mig i ordning nu.. lite smink på såå jag känner mig som människa och sedan på med MP3 och knalla iväg till mammas jobb och hämta deras bil, åka till banken och växla dollar och sedan fara mot skövde...
Måste dock vara tillbaka till 15 får då ska mamma hämta brorsan och sen blir de att hänga med ut till dem för att vänta på medans pappa lagar bilen.... såå jag kan ha den till jobbet imorrn...

Sikket jävla väder de är ute då... hmm... inte alls roligt, vill ha sommar och värme igen.... men men de är la önsketänkande... ett helt år tills dess.... nästan iallfall....

men de är snart bara 2 månader kvar till Jul... hmm... ojojoj.....

Nu känns det som jag bara svamlar... hmm....

Ha de gött nu såå hörs vi la av ikväll...

kraaaamar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. du gillade Air Bud va?=) hihi..då Måste du titta på Snow Buddies!=D .. sååå söt!=D

2008-10-20 @ 20:17:04
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0