Konstig natt!!!

Japp, det var de verkligen...eller hela kvällen var  knepig igår... magen var kass... hade ont i gallgångarna... riktigt ont, och tyckte väl jag inte hade ätit såå värst konstigt under dagen... de blev en sallad på dagen... hann inte laga nåt hemma... och när jag kom hem kaffe och smörgås....

men men de kanske inte var min dag igår.... och i natt vakna jag och var illamående... bara sätta mig käpprakt upp i sängen... mne men de hände inget mer(som tur va) och sen vakna ja igen och var super törstig....

drömde konstigt inatt med.... att jag var överallt och träffa konstiga personer... haha... lite skoj va det allt...

nepp nu ska ja snart åka... ska bara dricka upp kaffet....

Ha nu en riktigt bra dag såå hörs vi ikväll igen efter jag har vart på biltema....


Kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi.. nemen, har du me haft en konstig natt!! .. ja me!! ... kunde först inte somna, o sen drömde att ja va sååååå törsdig (ja me), bara drack o drack o törsten släktes aldrig=D .. hihi..Vakna törstig o e fortfarande törstig=D hihi... men trökigt me gallgångarna gumms!.. sitter just nu o läser om akut gallstensanfall;P Hoppas du blir bättre i magen gumz! Kraaaaaaaaaaam sötunge!

2008-10-21 @ 07:26:38
Postat av: Stumpan

Va ju jaaaaa så klart=D .. höres sen gumman!=)

2008-10-21 @ 07:28:04
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0