Ja ni det är ju som det är!!

Japp, nu har jag vaknat till liv.. vet ju att man inte skall sova länge men idag blev det såå, sen har jag suttit i telefon två timmar, den första med jobbarkompisen och sedan med kontoret i Sthlm... 1 timme på de första om inte mer och sedan 40 min med det andra....

Hade 3 sms när jag vakna till liv första gången vid 9 och sedan 4 sms och 2 missade samtal.. varför ska alla ringa när man sover... iförsig kan ju bero på att alla andra är vakna... hmm.. haha....

gårdagen ja... ingen idé att gå under stolen med det... Jag gjorde bort mig... hade relativt bra tid till jobbet på morrnen och sedan vid en 30 skylt i skövde stod pappa blå... Johanna körde inte i 30 utan de kl mig i 45 =/ fan oxå... jaja böter på 2.800 de sved ganska bra i plånboken kan jag säga eller ja det kommer att göra... men jag gjorde mitt misstag och ja har lärt mig nåt iallafall... men de är lätt, det var nedförsbacka och den är ju lite brant med.. såå.. ja... vad ska man göra.. får stå mitt kast och leva lite fattigt nästa månad och sedan komma på fötter igen...

Annars gick det bra att jobba igår... toppen humör och allt var skoj... eller ja han fick mig på bra humör... och det gick bra..

Sedan åkte jag till jobbarkompisen som är sjukskriven... satt och prata, fick även hjälpa henne med hennes barnbarn för hon kan ju inte lyfta men barnen lämnar dom där ändå... hon är född i Juni... men de gick bra det med... kom hem 03 i natt iallafall.... såå därför denna långa sovmorgonen idag...

nepp nu ska ja ta å plocka lite här hemma... och sedan duscha.. ska träffa jossan kl 17.15 i skövde och ta en kaffe innan föreläsningen ikväll....

Ha de gött såå kanske ja bloggar mer ikväll sen..

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0