Inte min dag.. eller ja lite kasnke

Jobb imorrn.. slapp det inte.. får la se hur det går med allt.. kan ju bli en Hvetes dag.. beroende på hur personen jag jobbar ihop med är... hmm... vet inte om jag vill...svartsjukan är stor där iallafall... =/

Sen ja, har väl hunnit tvättat idag ute hos mor och far....pratat om min kära för*annade bil med... 9 JÄVLA tvåor blev de..

såå nej ingen bil till Linköping inte, hade gärnat velat åka dit snart.. men verkar som min bil ska mekas med den närmaste tiden... =/

Nepp ska väl försöka sussa kudden nu... och komma upp i tid imorrn till 8 när man börjar... sen kan de ju bli att man kan sluta tidigare med... inte omöjligt för honom... kanske kikar en tur till Tibro med till jobbar kompisen... om ja orkar dvs...

Känner bara för att gråta en skvätt men tror jag är trötter såå därför sen skaver mina linser med... =/

nepp borsta tänderna tvätta ansiktet och krypa ner...

sussa gött med er...

Kramar

//johanna

Kommentarer
Postat av: stumpan

Gumman då!:/ tråkigt att du inte fick ledigt imorgon..men dagen går fort ska du se..sen e du ju långledig:) hopas du kan sova inatt! gillar dig gumz! kram kram

2008-10-08 @ 22:41:30
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0