Hemkommen..=) Massage...

japp de är jag allt... nästan precis med.. ska snart krypa ner och försöka sova... har tatt en alvedon nu såå en del av smärtan i ryggen försvinner... den har inte blitt bättre, eller kanske lite.. bad kompisen skulle känna lite och jag har spända muskler runt skuldran och axeln ska man inte tala om...

Hon är ju min kära granne såå ska va där imorrn kl 10.30 och såå ska ja få en rygg och nack massage... snäll hon är.. hon ska självklart ha betalt för det men de kan bli mer än en gång för det kasnke inte lossnar med en.. tycker iallafall de är kanon snällt och hoppas verkligen att de hjälper...


Annars vart de en trevlig kväll med film och lite prat.. ingen avancerat, sakna dock ett visst skratt och röst men den kommer imorrn..=)

Ser nog ut att bli ett gäng imorrn kväll på bion iallafall.. de flesta nappade på det.. =) sikken tur att ja har kvar mina biljetter... för de ska ju nyttjas innan de går ut..=) får se vilken film det blir bara....

Nepp sängen och kudden var det... innan kl springer iväg... farligt att sitta här innan man går och lägger sig men ändå skönt att varva ner..=)

Kramar


johanna


ps: tycker synd om dig.. inte bra att ta tabbletter men hoppas verkligen det får dig att må bättre även om det kommer ta tid och läka... du finns i mina tankar..ds

ps 2: saknar dig grymt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0