Haha... "hejdå macken syns imorrn"

jösses amalia... vad vissa killar har ett rethumör... men diggar det..=) haha.. Henke ikväll,, ojojoj... hejdå macken syns imorrn... haha...

Ja ni, städat har det inte blitt möe gjort idag... åkte ut till mina föräldrar till halv ett och vi åkte därifrån vid tio i två men sen tog det tid för mamma var tvungen att förklara om brorsan skena för kortis personalen, hur man sätter den på rätt sätt och så, de tog sin tid...  sen åkte jag med mamma till coop... hmm.. ja..

sen så träffa jag martin ute på parkeringen fasta och prata med han sen kom Virre och lillen... sen hade jag kommit hem och kl va väl runt 16 eller nåt och va grymt kaffesugen... såå.. det blev en kopp med det och riskaka...

sen ringde Henke och ville kolla hur mkt vad de nu kallas CO de är i avgaserna på bilen, såå de kom väl runt halv sex och hämta mig... sen var det ut till mamma och pappa igen... blir la att byta olja och se vad som händer co värdet var bra.. men inte det andra... (då börja han retas=P) 

sen åkte vi in och käka lite och sen åkte vi hem... å rethumöret trappades upp... haha.... ojojoj.... inte lätt att va karl ibland.. haha...

nepp nu ska ja städa elle ja börja... har ju som gumman sa precis hela dagen imorrn med..=)

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0