God morgon!!!

Japp hinner blogga en snabbis innan jag sticker till jobbet... måste ju åka lite tidigare nu när de börjar bli kallt ute... och jag måste inhandla ett par vantar.... annars blir det kallt om fingrarna....

Usch inte nåt inspererad av att jobba idag...=/ hade gärna velat ligga kvar i sängen en timme eller två till... de är såå skönt... och sen kom jag upp lite sent med... eller jag hade ställt kl tidigare än vanligt... men jag är ett hopplöst fall på att snozza ( eller hur de nu stavas)...

Sitter här och fryser... dock inte lika mkt som sist... för då va de hemskt.. men fryser iallafall... är nog trött bara men ska dra upp värmen lite i vardagsrummet... de är ju faktiskt kallare ute nu...

Blev en ändring av frukosten idag...

Tog bara 1 dl yoghurt men en smörgås till... ( Johanna hunrig idag)

Nepp äta ut den sista biten av mackan och packa ner middagen idag och sedan smink och tandborstning... de hinns på 10 min..=)

Ta hand om er

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0