Fredagkväll..=) och jag har ont i ryggen....

Japp de var det idag det..=) och jag har precis avnjutit en god måltid..=)

wokade grönsaker, skinka med sweet chillisås och couscous... blivit en lite favorit, eller de kan ha med att göra att de är lätt att laga... och inte särskilt onyttigt... och jävligt gött är det med... =) såå nu är jag mätt och belåten.. =)

Ska hoppa in i duschen nu och sedan fara till lidköping, träffa gänget.. alla utom gumman..=/ ho va visst trött idag stackarn.. piggna till riktigt mycket tills imorrn nu tjejen såå du orkar stå ut med mig..=)

Annars skulle ja försöka städa idag men har fått jävligt ont i ryggen... sitter delvis nere i ryggslutet och sedan sitter de i höger skuldra ut i axeln och sedan upp i nacken... ont som tusan gör det iallafall... såå har inte klarat av såå mkt idag... ska fråga kompisen om hon känner några muskelknutar och kanske kan trycka ut en eller två.. om de nu finns några... men nåt är galet iallafall...kan ha lite att göra med att de blev några tunga lyft igår... men oxå de som var under resan...

Kört med TENS apparaten idag men de har inte hjälpt såå mkt... lite men inte alls mkt..=/ blir nog två alvedon får att få bort lite av smärtan....

Såå de har inte blivit såå mkt städat idag.. men kasnke imorrn.. om ja har tur och ork.. Å JA HOPPAS PÅ ATT FÅ TRÄFFA GUMMAN imorrn...

nepp ska duscha nu och sedan göra mig iordning...

Kramar

johanna




Prinssesan Mimmi..=)






ja, på en pub i Old Town...


Nepp duschen va de ja..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0