De gick inte..=(

Hepp de gick inte... den j*vla bilen gick inte igenom... blää.... usch fan oxå....

Det  var avgaserna som inte var okey... alltså både HC och CO halten... vad kan de ge för fel nu då??? inte en susning.... fan oxå.... nån som vet...??!!??!!??!!??!! som är klokare än jag.... snälla ge ett svar isåfall... de kan ju va så att mina kära fader kankse kommer på det...


Annars ja... söndagn va de en tur till mor och far... farmor och farfar var där....

Igår va de jobb till 17 och när ja skulle hem efter en pratstund med jobbarkompisen såå hade de hänt en olycka... va en bil som låg på sidan och ambulans, brandkår och polis for förbi mig med en väldans fart... de hade hänt bara nåra min innan ja kom dit... så satt still i en 20 min....

Sen ringde en kompis som hade bekymmer med sin bil, antagligen bränsleröret som har gått sönder men han ville ha skjuts hem... såå så var det med de.... sen blev de ett antal koppar kaffe.... och kl va nog närmare halv ett innan jag kom hem...

Å idag är som det är... jaja....

Nepp nu ska ja ta de som de kommer en stund innan jag far till jobbet....

Jobbar till 08 imorrn och sen skall jag till farmor och farfar imorrn....sen ska ja hem och ta de EASY!!

Tack sötsnöre för ditt samtal, du är guld värd för mig tjejen...=)

Å ja saknar en till med, att ligga i din famn och mysa....

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0