Dålig på att blogga!!!

Japp de har jag vart i nåra dar här och det märks när man kollar vilka som läser..
Men när inte tiden finns till å vad gör man???!!!???!!!

Kvällen igår var mkt trevligt, det kan väl iförsig inte bli annat med trevligt fölk..??=) hihi....

Satt här och kika på tv och prata... nej de va grymt skoj att ni ville komma...=) Tack mina underbara vänner... =)


sen att samtalet blev som det blev... du måste förstå mig med...

För ett par timmar sen såå ringde jobbet och fråga om jag kunde jobba ikväll. men har ju ingen bil, den står ju isär plockad i pappas garage...  å kan man inte köra på den... men har försökt få in nån annan men de har inte gått såå bra såå får väl se hur det är löst... bara inte jag får skit såå är jag nöjd....

Ida har ja inye gjort såå mkt... funderar på att sätta mig och skriva ner nummren man har i mobilen... som en säkerhet om mobilen kraschar..... haha.... sen vet ja att ja kan förnya mitt abonemang i januari och då blir det nog en ny mobil.... min börjar dala neråt... men den håller nog förhoppningsvis nåra månader till....

Nepp... nu ska ja göra nåt men vad.. =)

Kraaamar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Tack för igår gumms!=) ... hihi... de har ja me gjort.. o va tur de, för nu när ja bytte mobil så va ju hälften borta=/ haha...PUST!! hihi... Kram Kram=)

2008-10-19 @ 16:27:30
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Hihi.. näääe, blev ju lite rörigt pga att de precis kom igen=D hihi...=D .. aaah, jaa absolut, nog bäst;P ... Kramizz

2008-10-19 @ 21:15:25
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0