Då var det helg igen!!

Japp tiden går fort.. fattar inte vart tiden springer iväg... *Skakar på huvudet*

idag är det 2 månader kvar till jul och ja, det finns massor som skall göras... hehe men de ska vi inte tänka på nu.... haha...

det gick bra att jobba i natt fast timmarna med sömn är få räknande... låg och räknande på antal timmar som skall göras kommande månadet och det är en del... men men dåå blir eknomin förhoppningsvis bra.... det var trevligt igår med... vi va och lyssna på ett par som sjöng och spelade.... och träffade en del goa människor..=) alltid skoj att göra nåt annorlunda än att bara sitta hemma... men sen  att jag va helt färdig på kvällen de va en annan femma.....

idag slutade jag kl 08 och kom la ifrån jobbet runt 8.20, åkte och tog ut pengar och sedan såå åkte jag till Skaraglasmästeri och bytte min backspegel.. lämna bilen där iallafall och fick med grannen och tog en frukost på gustavsson.... =) tack de va trevligt och tror du behövde prata av dig lite.. hoppas att de går bra med din mormor.=)

blev en latte och en grovsmörgås med ost och skinka..=) Älskar latte iallafall...kanske inte det nyttigaste men de va allt gott..=) men får nog dra ner på kaffet ett tag min mage gillar det inte alls..=/ sur som jag vet inte vad... roligt för er att veta... =P

sen va jag och hämta bilen och det gick på hela 150 kr haha... kanon dyrt var det juu.. och en söt kille som gjorde det..=) kan de bli bättre haha=P

Sen tog jag vägen förbi lidl... orka inte åka till coop eller munken såå de fick bli närmaste stället... haha... såå blev lite mjölk, kaffe, bröd och ost.. och en kaka till brorsan som kommer hit sen..=)

Nu ska ja plocka lite innan han kommer och betala mina räkningar.... lika bra att få de gjort....

sen blir att åka ut med bilen... och sen vet ja inte mer.. kasnke träffa gumman..??!! om inte hon skulle bort nån annanstans... =)

Nepp ha nu en bra fredag såå bloggar jag kanske mer senare... 

Kramar

Johanna


Ps: kaffet va ingen höjdare i USA men latten var god när de va rätt person som gjorde den..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0