Trevlig stund=)

Japp de har de vart idag... Älskar verkligen min mormor och morfar, blev dock ett konstig avslutning,
Hmm, det blir nog mammas kusin tror jag.. kom dit, hon brukar inte heller vara där och det är trevligt och träffa henne men tror att både de och ja kände att de inte riktigt blev som vi hade tänkt... brukar ju spela en del kort när jag är där men hann med 2 omgång 500=) får bli mer en annan gång...

Morfar ringde precis och fråga om ja kom hem och han bad nästan om ursäkt att de blev som de blev, men sa att de va lugnt... som sagt ses snart igen..=)

Sen när jag hade parkerat bilen så blev de en prommenad faktiskt... de är mkt lättare om man går på en gång och inte skjuter upp det... gick en runda på 25-30 min kändes skönt iallafall...

sen blev de en kvällsmörgås..=) mums..=) åt wokade grönsaker idag till lunch så...

nepp ska torka disken nu, ska va i säng till 22 ida..=) ska ju upp tidigt imorrn.. ska lämna bilen på tranbergs... eller skara autoservice, tror de är samma iallafall..=)

Hepp ha de gött nu då...

Kram

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0