Trevlig dag....

Japp de har det allt vart,

Va iallafall på Katedralskolan och kika, hälsa först på Andreas där han är på Fordon och sedan Christian där han är på Media... =) träffa även några gamla lärare =) skoj att se dem...

Sen tog jag med brorsorna hem till dem... såå som jag skrev innan hem till dom..=)

sedan vart det lite mat ute hos mor och far, mamma hade nog rensat kylskåpet... haha en salig blandning var det iallafall... men smaka bra för jag hann inte äta innan jag åkte ut...

sedan skulle mamma baka en tårta till imorrn... en vän till familjen fyller 70 i veckan... har känt han hur länge som helst och han hälsar alltid med en kram... såå då hjälpte jag henne med det...

sedan blev de en slätkopp kaffe och lite kort spel....

sedan tog vi det lite lugnt... tårtan tog sin tid men hoppas att den blev smaskig....

nu sitter jag i soffan  och har kollat på film, dejavu tror jag den hette... den va grymt bra iallafall..

Nu ska jag snart krypa till kojs... för det är ju jobb imorrn...

Börjar nog bli en vana att umgås med en själv hemma i soffan.... ingen verkar ju vilja hitta på nåt på helgerna, (utom jag och gumman då förstås, vi och vara barnfilmer) eller såå är det jag som blitt gammal.... ?!?! =/ =P

blev visst utmanad idag med av Fia:

Tre hårda paket:

1. En tvättmaskin kasnke ..=)

2. Några bra böcker som man kan läsa i vintertid

3. räknas ett kuvert med pengar, till att kasnke införskaffa eller spara till framtiden????

Tre mjuka paket:

1. Kläder, =)

2. Nya gardiner till sovrummet

3. Nya handdukar till badrummet, som matchar det nya..=)

Tre viktiga klappar:

1. Att mina nära och kära mår bra och att vi får uppleva en fin jul tillsammans

2. Att man förstår att de är inte saken man får som räknas utan tanken bakom den.

3. Sen skulle man vilja skriva att alla människor får uppleva en fin jul och en underbar början på det nya året, tyvärr kanske det inte är såå överallt men man kan ju önska..=)

Sen om ja ska utmana nån, hmm vet inte vilka som läser mina blogg men Annica kanske.:=)


Nepp ska krama kudden snart...

kramar på er

Johanna

ps: de finns faktiskt en hel del snö ute nu och svinkallt är det ju, brr vill ha sommar och sol..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0