Tomteparad / det var inte lätt

Tomteparaden:

Det var faktiskt riktigt skoj, det är ju en traditon en hel del folk var det med... träffa några man kände... =)

Stod med familjen och sen var farmor och farfar här med och kika med... brorsan och gänget spela och hoppa ganska bra..=) man blir alltid glad att se dem... *de är ett underbart gäng*

Efter det såå åkte jag hem till mor och far på adventsfika... =) Lussekatt och pepparkaka och farmors "förtidiga" julkaka..=) usch håller det på såå går ju inte vågen ner... men hon bakar dem bara till jul såå får passa på då....

sen åkte jag hem och gick intill grannen och betala lite money, de hade köpt lite saker till mig från Ikea...

-------

Jag hoppas du förstår att det inte var lätt för mig ikväll och jag kan inte säga att ja har kanske gjort ett rätt val men som det känns nu såå ja... kan inte säga mer.....

du betyder nåt för mig, de har ja aldrig sagt nåt annat och du får inte tro nåt annat för den delen heller... 

Men som de känns just nu såå... hoppas vi kan vara vänner.....


---------

Nu orkar jag inte skriva mer... måste ta ur mina linser... smink och en tår eller två går inte ihop....

hoppas ni har haft en trevlig 1:a ADVENT.....


Kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0