Somna nog en stund på soffan...

Japp de va allt de ja gjort..=/ borde lagt mig på kudden istället men soffan va ganksa skön den med... =)

usch men är trött ändå... gjorde mitt mardrömspass på 24 timmar och gjorde de för han... mig hade de nästan kvittat eller ja fick ju träffa mina underbara morföräldrar och de va guld värt..=) men jaja de tog musten ur mig iallafall...

de gick inte som ja trodde på dagen igår.. fick göra en hel del som ja trodde ja kunde slippa men men... hans humör va på topp och kom faktiskt en kvart tidigare från jobbet... hann och åka och väga mig i Skövde.. hmm två hekto ner.. =) neråt iallafall....

sen såå åkte jag hem, fick en kompis på en kopp kaffe och sedan såå diska ja och duscha.... och laga mat tills ida fast de hade kvittat,... sen somna ja.. trött som tusan imorse... =/ upp kom ja iallafall....

ida så va jobbakompisen sjuk..=( *krya på dig gumman* såå jobbade med hans mamma istället såå fick bli ett tungt lass idag.... hon gjorde det hon klara av men jaja.. dagen gick ju den med.. =) humöret dock upp och ner men mer upp än ner iallafall...

å ikväll såå ja är helt slut och ska hitta min kudde.... gumman och jag ska träffas imorrn...

ta hand om er nu och natten....

Kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hejsan gumman..vet inte om du hört av dig än..haha..klanten till bror min tog me sig sin telefon...ock min!=D hahaha.. har inte fått tillbaka den än=D Kram

2008-11-08 @ 16:08:21
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0