Skit oxå....

Japp, det kan man lugnt säga... katten kom inte ida heller, de hade ens fått de till företaget jag beställde ifrån... såå tidigast nästa vecka... ja hade rätt som oroa mig i tid... fan och hans moster... Känns som allt går snett nu....

de skulle ringa idag och kolla om jag kunde få den nästa vecka men besktningen måste ske på fredag... såå får väl åka in med den och se till att jag inte får körförbud på den... sen får jag väl bara hoppas på att det inte blir för mkt nästa besktning dåå.. för det  blir väl en helt ny då kan jag tänka mig.....

Just nu är jag nere... men ska ner till stan och handla lite... såå ska jag hem och städa sen.... men just nu är jag nere....

Ja ni inget ska gå som man vill, så är det bara..... hatar det just nu!!!!



En nere

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

me mig e de fint.. men hur e re me dig gumz??=/ ... jobbigt när inge går som man vill! =( håller tummisarna att allt blir bra me bilen! o att du mår bättre!!!..Gillar dig!!=) Kraaaaaaaam

2008-11-26 @ 17:31:39
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Carro

haha bra med komentarer ;) ja d kommer bli jobbigt men d klarar ja =) hehe har ju magen min =) hoppas din dag o helg blir super oxå =) kram kram

2008-11-27 @ 10:24:56
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0