Satt i bilen...

På vägen hem.. och funderade... åkte förbi en kyrkogård där det var en himla massa folk och en massa tända ljus...  ikväll är en dag när man minns de som har passerat... och direkt gick mina tankar till de ja har förlorat... dock inte såå många som tack och lov är....

men mimmi och kalle... min pappas farmor och farfar

och Sven och Naimi och Ingela... pappas mormor och morfar och moster...

någon närmare släkting till mig har inte gått vidare än... som sagt tack och lov...

men finns många som har förlorat både nära och kära i unga dar... och de kan inte vara lätt... man ska minnas dem med respekt... och tänka på att de alltid finns där....

---

nej nu ska ja sussa kudden tror jag... är trött som bara den,...

natti natti Puss

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0