Phuu mätt och trött...

Kan man bli ibland... å det är jag nu...

Idag stod det "minutbiff" (nöttkött,) potatis och en sås eller sky kan man väl kalla det... och grönsallad... smaka riktigt bra faktiskt... men oj  vad mätt jag blev....

har även gjort i ordning köttfärs med tacos smak... till matlådor såå nu skall de bara kallna och sedan frysas...

matlåda tills imorrn blir det desamma som jag åt idag... smaka förträffligt bra såå de gör inget att de blir två dagar i rad... ska bara skära när lite mer sallad tills imorrn tog slut idag...

sen är de bara att diska och duscha och packa såå ska ja gå och hämta bilen, hehe blir en lite prommis till då...

men nu skall jag nog slappa tio min som ja vet lätt blir längre tid men hinner nog ändå... allt går ju utom trasiga klockor och små barn... hehe...

Om vi inte hörs mer idag såå blir de väl nåt inlägg imorrn efter kl 17...

å gumman... hoppas du hittar något som passar just dig..=)=)=) *håller tummarna*

kramar

Johanna

*hoppas det blir som jag tror till helgen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0