Optiker och Brandkår....

Hejsan!!

Nu har ja kommit hem och sitter med datan i soffan, skönt det, har på du är vad du äter på tv:n men tror inte riktigt på Anna Skipper... =/ läste ida att hon gärna äter feta ostar, vin och choklad i någon skvallerblaska... men men de är ju såå med allt, alla ska klanka ner på alla... =/

For iväg till apoteket tidigare idag men de hade inte mina plattor hemma såå beställde tills imorrn, såå ska ringa och fråga om ja kan hämta dom på morronen eller fm..

Ja å gumman ska äta frukost imorrn :D:D gott gott gott, blir gustavssons som de ser ut..=) faktiskt de bästa cafét tycker ja i stans, men de kommer imorrn juu.. =)

Sen åkte jag till Götene och va hos optikern... min syn hade inte försämrats men får hämta linserna nästa vecka... ska dock prova en ny linsvätska fram tills dess så får vi se om den funkar..=)

sen var ja inne på ICA där lite med, mitt kaffe va slut..=/ hmm Johanna inte glad då..=P

Sen åkte jag tll mor och far..=) de va inte hemma men plocka i ordning deras disk och grejja lite, hade kaffet klart tills mamma och bror kom hem, som har namnsdag idag.. GRATTIS CHRISTIAN..=) han hade beställt mat tills ikväll och det blev en kebabrulle för mig del, kanske inte de nyttigaste men ibland det godaste..=)

när hon åkte gick jag med ut och då såg jag att det blinkande konstigt på grannens hus och då stod brandkåren där, 7 bilar kom det, deras tvättmaskin hade brunnit och röken hade gått upp i huset, de har den i källaren... såå de va ett jävla pådrag, tur var det ingen som skadades men de va chokade... som tur gick det bra..=)

just de ja.. är ledig imorrn men jobbar natt mellan lördag söndag istället, de hade kört ihop sig lite... hoppas bara någon annan ställer upp för mig nästa gång....

nepp ska kika runt lite bland kanalerna nu..

ta hand om er

kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0