Lördag..=)

Japp idag var det lördag,

Igår kväll blev de lugnt, jag och gumman tog en promminix..=) på stan, riktigt skönt var det allt även om det blåste lite men de var grymt skönt att komma ut..=)

sedan hoppade jag in på munken och handla lite mat tills idag och kväll på jobbet och så blev det gurka och dipp igår kväll.. mumma det med,

åkte hem till mig, tog en smörgås och en kopp kaffe och sedan blev de film och dipptajm..=) såg Prins Caspian eller vad den heter den andra Narnia filmen, det va faktiskt riktigt bra..=)  såå blev de sängen i tid eller ja runt 24..=)

fast vakna inatt vid 06 av att fönstret stod och slog, blåser ju rejält ute idag med..=/ sååå trökigt... men la mig i sängen igen och somna om igen..=) hihi

gick upp runt halv tio idag... och tog mig en seg frukost, kika på tv, prata lite i telefon och duschat, diskat och lagat mat... nu är det bara middags disken kvar... idag blev de kött och potätter med sås och sallad, phuu blev mätt iallafall...

Skratta åt mamma idag, tror jag vet vart jag har fått mitt dåliga minne ifrån... haha.... prata med henne runt halv tolv och då sa jag att ja skulle jobba ikväll men sen ringde hon igen vid två och fråga om Andreas fick komma hit ikväll och jag bara mamma jag jobbar juu ikväll,
hon bara... nu blir jag rädd för mig själv....

minnet är bra men kort såå är det bara...

nepp om man ska packa väskan och diska lite och ta en kopp kaffe innan jobbet... låter bra va??

Blir fri igen kl 13 =)=)

Kramar till er alla

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0