Lördag och farsdag..=)

Japp, insåg att jag inte hade skrivit sen fredag kväll... fy skäms på mig..=) *tror ni det hjälper på mig??*

Igår så sov jag ganska länge, de va skönt att inte ställa en enda klocka..=) unna mig nåt skönt ibland och de va grymt skönt..=) sen tog jag mig lite tid här hemma... men blev de nån ordning?? nepp inte de.. diska blev de lite iallafall... =)=)

sen tog jag mig en dusch och sedan for jag ut till mor och far en stund..=) fick lite middag, fullkornsris med bacon och purjolöksås..=) mumma det.. sen hände de väl inte så mkt men de va ganska lugnt.. mamma och brorsorna åkte till stan, Andreas skulle in till en kompis och Christian behöve ha nåt att göra och röra på sig lite, det är lite svårt att gå hemma när marken är upp och ner.. sen blev de lite poängpoker och kaffe..=)

sedan åkte jag intill stan och köpte lite gött och for ut till gumman som var brorsvakt eller vad man nu ska säga... vi kolla på barnfilm=) alltid lika skoj att se dig gumman.. och hade det jätte trevligt =)

Ida så sov ja till 10 och sedan blev de lite disk och sedan dusch, prata med mitt sötsnöre idag med=) sedan for jag till mormor coh morfar, träffa även min morbror och fru..=) vad jätte trevligt att sitta och prata lite.. visst blev det lite fika med men tog bara lite..=) *klappar på huvudet*

och nu sitter jag i soffan och kikar på tv.. blåser som skam ute juu... usch vill ha sommar och sol och värme igen..=)

nepp ska fundera på matlåda tills imorrn..=)

ha de super nu..

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0