J*kla fot

Kan man lugnt säga... har kanon ont i den.... =/ skulle försöka mig ut och gå lite men de gick inte, fick endast på mig mina sandaler... funka inte med vanliga skor... blir tokigt... jäkla trappa och jäkla min vanliga otur....

annars har dagen gått bra, har börjat plocka i allt, köket är inprincip klart, tom skåpen är plockade ida... toan är oxå nästan klar, och hallen börjat i vardagsrummet.... såå blir väl inte klar ida men imorrn...=)

betalt räkningar har ja gjort de med... såå nu är det ur vägen... inte roligt men de gick ju bra det med...

nu ska ja snart iväg på massage... ska bli skönt och det var tyvärr ett tagsen.... men nu ska ja få det ida med..=)


nepp ska ta å kika runt lite nu... innan ja haltar mig över till grannen...

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0