Hejsan!! (vågen visa uppåt)

Sorry att ja inte skrev mer igår men hade inte riktigt ork... Glömde av att skriva det men i förrgår när jag var på ljusparty såå skulle jag ut med hennes hund, då halka jag i hennes stentrappa, klara ryggen och nacken men foten värker och det gör den nu med som tusan... =( har vaknat i natt av att den värker.... min stackars fosing... =/ jaja,,ska försöka hitta en linda och linda in den sen... hade jag tänkt...

vågen visa inge bra igår heller, hade gått upp 0.2 kg.. =/ ja på två veckor... men men de är som det är...

Köpte en  bok igår där med en massa julmat och fika och godis, kan va skoj att ha... kanske akn lägga ut nåt recept här?? om ni skulle vilja...=)

Nepp nu ska ja städa tror ja... först ska ja ringa pappa och kolla hur det är med honom....

Kramar

J.O.H.A.N.N.A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare...hoppas den blir bättre under dagen!!=D ... JAAAAAA!!=D ..gärna.. hehe.. har letat efter lite goa o nya recept=) ..prova en hm, fudge elle nått sånt, va god om man gillar vit choklad..vilket ja inte e så förtjust i=D hahaha...men vore roligt=D KRaaaaaam!!=D

2008-11-27 @ 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0