God middag!!

Hejsan på er!!

Blev ingen blogg igår för jag orkade inte, jobbade hela dagen och sen fick jag massage med... de va skönt för jag hade så ont i ryggen..=/  men idag känns det bättre..=)

Skulle ju till sjukhuset idag i Lidköping men de ringde och boka om tiden..=/ såå de va lite trökigt... för jag fixa så jag blev ledig idag... det hade kört ihop sig på jobbet såå då tänkte jag att ja kunde byta då, han behövde ha någon med körkort imorrn... såå ja bytte och jobbar ett 24 timmarspass istället...menmen de får gå... orkar nog med detta oxå...=) vi ska ha en person som går bredvid med så de ska nog gå bra..=)

nepp nu ska ja plocka lite här hemma innan jag duschar, ska hälsa på min mormor och morfar idag... spela lite kort och tjöta lite... älskar dom verkligen och vill tillbringa tiden med dom som finns kvar.. de är ju inte purunga om ja säger så...

Ha en bra dag så hörs vi ikväll...

kramar

Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0