Då var detta arbetspasset över... och lite mer...

Hejsan

Phuu är grymt trött ikväll såå ska nog hitta min säng ganska tidigt tror jag... sov grymt dåligt i natt, hade hänt en lite olycka i sängen i natt för honom såå när man inte bara går in och vänder utan får krångla med en massa annat såå blir det lite tokigt.... ja blev över pigg kan man säga... hade la sovit en timme innan det eller nåt... såå ja timmarna blev lika många som vanligt....

Sen banga han lite ida med precis innan ja skulle sluta men inte på mig iallafall men var jag som fick ta det iallafall..=/ blev själv irriterad på henne med, baaa... men men de va ju som det var...

Annars var passet helt okey, förutom natten och det som hände senare..

Sen va det ut till mor och far, fick lite mat och spela lite kort... sen har ja även klippt mig idag... inte mkt men lite... kan försöka ta ett kort på det imorrn...

nepp nu ska ja ta de extremt lugnt... orkar inte mer ikväll... men imorrn ska ja städa inte försöka utan städa... hahah... ja den som lever får se om det sker..=)


kramar

Johanna

Ps har ni haft en bra lördag??? och söndag..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0