Tiden går fort:P

HEJSAN!!!!



Opps det var ett tag sen man skrev här nu igen.. hmm antingen har man vart glömsk eller såå har det var mkt att göra eller både ock...hehe nog det sista tror jag...

Sitter här i soffan och är ganska trött... jobbat idag inte såå ovanligt kasnke.. och det har vart en del att göra såå... jaa de är som det är....  men ska försöka komma ihåg vad jag har gjort.. hehe

Måndagen jobba jag.. 8-17 och sen var jag hos sötnosen han hade lagat mat när jag kom dit och sedan satt vi bara och myste i soffan....

tisdagen var det också jobb fast natt och på dan var det ganska lugnt... höll på att krocka på vägen till jobbet, en idiot som inte kunde se sig för... ja körde på huvudled och han skulle bara köra rakt ut och vänster, fick panikbromsa och va kanske 1 cm från hans bil..men ja ibland har man nog änglavakt synd bara att kompisen fick höra en fin ramsa i sitt öra....

Onsdagen var brorsan här på eftm sen grejja ja lite här hemma....

torsdagen var det jobb igen och kvällen hmm minns inte men tror den va ganska lugn....

Fredagen var det också jobb och på kvällen en tur till sötnosen.....;)

lördagen var 75 års kalas min mammas faster fyllde år eller min morfars syster kan man också skriva.... hehe... trevligt värre va det iallafall och på kvällen såg man på melodifestivalen för första gången detta år hos holm. sen spela vi kort hela kvällen lång.....

söndagen var en städdag här hemma... eller ja slapp dag me... har bara lite i sovrummet kvar.... annars klar..:D sen fick ja även skicka in grannen till sjukan... usch de va hemskt när hon ringde sedan och va på akuten, hon hade rasat i ambulansen och de fick ge en adrenalin och grejjer... hon va chockad... usch glad att en inte har astma....

Igår va det jobb och sedan gick jag och gumman en prommenad på kvällen... TACK det var hur skönt som helst att komma ut och rensa tankarna och prata med dig.... gillar dig i massor gumman...

Idag har ja som sagt jobbat och sedan kom sötnosen hit och nu är ja trötter...

ska välja kakel imorgon... till renoveringen... ska bli skönt att få det gjort även om det kommer bli jobbigt när de sker såå är det ändå gött att få det gjort.....

nepp nu ska snart krama kudden...

ta hand om er.=)

kramar

Kommentarer
Postat av: stumpan

Gillar dig me gumz!!=) ... hihi... glad för din skull..för allt!=D ..Hugs!!=)

2008-03-04 @ 23:20:25
URL: http://bmwflickan.blogg.se
Postat av: stumpan

Thank you my little sweetheart!!=D

2008-03-05 @ 14:22:07
URL: http://bmwflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0