Snöoväder....=/

Hejsan!!!

Nu va de visst ett tag sen igen man skrev, tiden bara springer iväg...

I fredags såå va sötnosen här ett tag och jag var på arbetsterapin och fick utskrivet två handledsskyd, de känns kanon faktiskt, de hjälper.. sedan hade ja tvätttid medans han var här, trevligt va de iallafall och sen åkte jag och kolla på brorsan när han tävla, han klara sina tre lyft i både stöt och ryck.. grattis grabben..=)
Sen åkte jag och gumman och käka, mumsigt de... sedan såå satt vi å tjöta lite, när jag väl kom hem så spela grannarna som fan här.. =/ de va inge roligt iallafall... men annars hade dagen vart kanon..=)

På lördagen vakna ja vid tio och sen såå tog ja det lugnt.. sen bestämde jag och kompisarna att vi skulle träffas här och kolla på finalen på melodifestivalen..=) riktigt skoj va de allt.. va 11 pers. här så.. bara satt och kika på tv och hade de trevligt...=)

På söndagen var ja hos min kusin och hälsa på.. de har ju fått en liten till så.. såå söt.. va helt kolsvart på huvudet och var såå söt... trevligt att träffa de andra med...

Sen igår sikken jäkla dag... börja jobba kl 8 och som alla kanske vet såå kom de lite snö igår... såå de va inte lätt att komma till Skövde och sen på köpet såå skulle vi till Gbg igår.. Jaja kom iväg vid tiotiden men fy fan alltså sikken väder... de påminde mig om en resa för nåt år sen med dig gumman... hehe... Va en flasch Back.. hehe... ja kom ner iallafall till kl 12.25 eller nåt och det gick bra med allt och sen skulle vi åka hem. fan de tog över tre timmar och lika dåligt väder då med.... hade rejälskallebang när vi kom till Skövde såå... fixa så ja blev ledig ida...

Nepp ska ta lite kaffe nu....

Ta hand om er..
kramar

Kommentarer
Postat av: stumpan

Hihi.... vinka du åt brandmännen denna gången me?=P Hihihi....=D

2008-03-19 @ 07:26:42
URL: http://bmwflickan.blogg.se
Postat av: stumpan

Hihi=P ..

2008-03-20 @ 06:55:06
URL: http://bmwflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0