Sikken j*vla dag

Idag är en dag som har gått rejält snett... kan ja tycka iallafall... men en sak är säkert älskar mig familj... *tack för en underbar kväll*

Det börja igentligen redan igår... om ja säger så...

Sov riktigt grymt dåligt på jobbet, 1.45 blev min sömn natten mellan sönd månd... hmm icke bra icke bra... bästa tiden var mellan 06.10-07.15 sen när jobbarkompisarna bytte av mig såå mådde den ja tycker om mest skit dåligt... jävla vård säger ja bara... hennes svärmor är 90 och ramla förra veckan och bröt upp en protes som hon hade i höften och bröt även benet nedanför bara för att personalen på kortiden där hon bor igonera hennes natt larm... såå  de skulle operera henne igår på 14 timmar så hon mådde kasst igår och när ja prata med henne vod 20 tiden såå hade de inte hört nåt än... såå jaa... (kan ju lika gärna fortsätta skriva ) och de hörde inget om henne förrän efm ida trots att de hade ringt sjukhuset flera gånger och fick till svar nej vi har ingen person med det namnet här... ?????????????????? vid 15 tiden ida fick de reda på att hon hade kommit tillbaka på salen från IVA och när de va där på besök fick de även reda på att de hade skett komplikationer under op. så därför låg hon där...

Hmm svårt att kolla upp och medela anhöriga..?????
Vi har jobbat ihop hela dagen och jaa... hon har ju inte mått bra kan ja ju säga...

Va vad ja om igår... hmm... jooo åkte och handla efter jobbet och åkte hem och baka... bröd sockerkaka och kokoskakor.... men jaa... nåt är det som inte stämmer med mig... kan gråta för skit och igenting och ja trött större delen av tiden.. vette katten vad det är....

Kunde inte sova igår heller såå somna väl vid 2 eller nåt...

ida har ja fått mkt skit som ja igentligen inte skulle få... brukaren tog ut det över mig bara och de är väl bättre de än jobbar kompisen men ja fixar inte de just nu... och ioch med detta så blev allt fel för ja orkade inte med det... men jaa på efm vände det och gick kanske någorlunda bra.. men ja efter en tuff fm såå... jaa.. jag vet inte....

ikväll ahr ja vart ute hos mor och far en stund... pappa sticker till österrike på torsd morgon och kommer åter sönda kväll... trevligt för han.... såå de va trevlig och nervarvande för mig....

nej nu orkar ja inte skriva mer ska sova snart tror ja... om inte annat spela lite såå ja varvar ner och somnar fort sen...

hoppas eran dag har vart bättre än min....

taaaaaa hand om er....

kram kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0