Älskar....

Ville bara säga att jag älskar min familj.... Tack mamma och brorsan för idag... de var kanon att ni var med.... såå jag fick tips och idéer.... Även om valet är mitt såå kändes det skönt att få respons på det man väljer..... Love you<3

Pappa.. du är guld värd... tack för ditt underbara samtal ikväll... älskar dig av hela mitt hjärta.... <3


Älskade bror hoppas att träningen var bra och att du lyckas imorrn   på uppträdet... älskar dig med..<3

Min sötnos... är såå glad att jag har träffat dig... du ger mig solsken i mitt liv... tycker verkligen om dig....<3

Mina kära vänner och framför allt gumman...
tack för att du finns i mitt liv och förgyller den med ditt skratt och leende... 16 år är det väl nu... tiden går fort... känns som det var igår vi träffades på Broddetorp för en herrans massa årsen... när du bada med glasögonen... eller när vi gick den där kalla nyårsaftonen och sjöng... Alla de gånger ja har kommit till dig med mina bekymmer... Tycker om dig av hela mitt hjärta och kommer alltid finnas där för dig....

Alla ni andra... vad vore livet utan vänner.. väldigt tråkigt....

En ska inte glömma att säga till dom man älskar eller tycker om vad de verkligen betyder för en... tyvärr gör man de för sällan...

TYCKER OM MINA VÄNNER OCH MIN FAMILJ!!!!

Ett ord kan betyda mkt för nån... glöm inte de.....

Kramar och sov gott=)

Johanna

Kommentarer
Postat av: stumpan

Åååh, va gullig du e mitt lilla hjärtegull!=D hihi.... Gillar dig me i massor!!=) är så glad att jag har dig ska du veta!=) ... ja, som sagt..vi har varit med om en hel del under våra år tillsammans!=) ..o mer hoppas jag att det blir!!=) hihi... LOVE YOU!!!=) Kramizzz

2008-03-06 @ 12:45:54
URL: http://bmwflickan.blogg.se
Postat av: stumpan

ps, vad blere för nått kakel du valde?=D *nyfiken i en strut tittar alltid ut* =D Hihihi....=)e ru nöjd?=D kraaaaam

2008-03-06 @ 12:47:17
URL: http://bmwflickan.blogg.se
Postat av: stumpan

åh, va fint!!=) ..tror de blir super=) ..får ta o kika in när de satt upp de=D hehehe..=D

2008-03-06 @ 14:19:12
URL: http://bmwflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0