Vattenläcka

Det ska aldrig gå bra så är det bara...=(

Ida när de satte på värmen så tog de 10 min och mitt golv i sovrummet va blött, vad var detta då?? Jo en vattenläcka..

Nej de börja så här att killarna va uppe hos mig för de läckte i våningen under, och de kolla in i mitt badrum men de va inget där.. sen skulle ja intill sovrummet och hämta nåt och då visa de sig att där va de blött, höll på att bryta benen av mig..=(

Så nu har de borrat upp golvet runt toan och tatt bort den så, fan att en aldrig ska ha tur...=(

Så har ja turen så har ja toan tillbaka i slutet av veckan.. men ja det märker vi då...

hoppas ni får en bra dag

gumman, håller tummarna för dig..=) *gillar dig*

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0