Hejsan!!!

Hejsan på er alla glada..

Såg att de va riktigt längesen jag skrev nåt här.. Dumma mig vad dålig jag är... =/

Sedan förra inlägget ja vad har hänt..?? hmm *funderar*

Joo helgen i Gbg va kanon hade väder utan dess lika (det regna här hemma) och god mat trevlig sällskap och ja allt.. hehe... Fast ja gilla inte musslorna de kan ja ju säga iallafall:P Jobba ett riktigt låångt pass och va ganska död efteråt... =/

Sedan var de väl ganksa mkt jobb den veckan som kom efter de fick köra ett lång pass till men jaja de va ju som de va.. och helgen efter de va ja på bilbingo på fredan och lördan såå va ja å gumman hemma hos ett par kompisar och kolla på EuroVisonSongContest.. Söndag va de morsdag och vi fira med släkten i Lidköping...

Sedan var de jobb igen på måndagen och tisdagen skulle de vart det med men blev sjuk eller ja en pollenchock som kan vart en början till förkyldning... hmm vet inte rikigt va de va iallafall men fick bihåleinflamation på slutet av veckan... =/
Jobbade hela helgen iallafall och sedan veckan som ahr gått... gick av torsdag kväll..=)

I fredags såå träffa ja gumman som kom hem från Kreta och det skulle inte bli länge men jaa träffa två tokisar nere vid station och sedan kom de lite mer folk och rätt osm de var va kl 01 Tiden går fort när man har de roligt... hehe...

Igår såå kom min kära mor och far hit och även mellersta brorsan hit och kika på mitt nya badrum för RENOVERINGEN är inprincip klar nu.. ska upp nån trälist i köket och sedan är de packat och klart GÖTT och ja är såå nöjd.. de känns kanon att ha tillbaka allt, ni ska bara veta sen att resultatet blev ännu bättre de gör mig absolut inget... =) *njuter*
Sedan kom gumman hit och godkände de hela med..=) och hade med sig lite mat *mumma* skönt att bara sitta och prata lite... sen for vi till Lid och crousingen där, träffa lite härligt folk där med... =) gumman åkte vid 23 men ja blev kvar till kl va halv två elle nåt.. såå är lite seg ida med...

Nepp ska nog ta lite glass nu

Ha de super och hoppas ni har haft en trevlig helg..=)

Kraaaamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0