Hejsan-lite kort..=)

Hejsan på er..=)

Hoppas ni mår bra..:D hehe nu va de ju ett tagsen igen...

Hänt sen sist..?? joo de är nog klart här hemma som de ser ut som nu..=) GÖTTT!! *L*

Sen har man blitt ett år äldre... hela 22 år gammal som gatan =P

Sen har man ju jobbat med... hehe..
Midsommar tillbringa ja ihop med gumman... tog en DEL kort kan man säga och här kommer nåra..=)
  Sofia har lockat mitt hår..=)






  Godis är väl aldrig fel =)





 Även lite mat oxå=)




  Mer lockar...

Laddar visst bara upp korten nu... hehe ja de får ni ta..


  Jag och gumman


  Svartvitt är fint.. lite gammeldags över det hela..=)


Sen igår klippte jag mig, så nu är de kortare...

  Får ta ett bättre kort när ja är bättre i ordning...=)


Nepp får räcka för nu..

Kan bara säga att födelsedagen va kanon, (fick ju kameran så därför alla kort=)
och helgen
TACK GUMMAN de har vart super skoj..=) Gillar dig

Ta hand om er

kram kram


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Du e så sööt gumman!!=D

2008-06-23 @ 19:55:19
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0