Akutoperation

Hejsan.

Orkar inte skriva så mkt nu.. mer än att jag fick åka intill akuten i onsdags kväll/natt med kanon ont i magen..
De visa sig efter en del blodprover att de va nåt fel på gallan...
gjort ultraljud i torsdags och blev opererad igår, och hade tur för de tog bort gallan och hade en del stenar som börjat gå ut i gallledaren eller vad de nu heter.. så har 4 fina sår på magen och ganska ont..

Känns om de har sprungit över en flock hästar på magen på mig..
men nu skall de gå åt rätt håll förhoppningsvis..

Är ute hos mor och far
och ska nog lägga mig en stund

skriver mer när jag orkar

ta hand om er

Kraaaamar

Johann

Ps tack för titter ikväll gumman..*me like*

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Tack själv!... Roligt o se att du e på bena iaf!=D

2008-06-28 @ 21:58:03
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0