Sikken vecka!!

Hejsan

Nu har jag lite mer tid att skriva eller ja mer ork och inte lika ont.. Fast är fortfarande öm.. kan inte nysa, hosta eller skratta utan att de känns..

Nu ska vi se här, det börja i onsdags kväll hade inte känt nåt innan eller jag haft magknip ett par gånger så där mer inte mer relaterat till detta... Det blev bara värre och värre och ville inte ge sig..så ringde hem till mamma och pappa kunde ju inte sitta stå eller ligga allt gjorde ont...sa väl fel ord med magknip men visste inte vad jag skulle säga, så mamma skulle komma in.. men fick ringa grannen så hon kunde öppna åt henne...

Mamma trodde det skulle ge sig men när hon kom insåg hon att det inte var nåt vanligt, jag krampa riktigt... hon ringde till sjukvårdsupplysningen och de ville att jag skulle åka in...

Såå in till KSS bar det och där gick det väl ganska fort.. fick vänta nån timme på läkaren men när hon väl börja trycka  såå gjorde de såå J*vla ont.. de tog lite blodprover och fick en spruta i magen, det var nåt morfinliknande såå de va riktigt skoj ett tag... mina levervärden var inte bra så blev inlagd på kava och gjorde ultraljud på tordagen och de visa sig att jag hade gallstenar...

Då va de mer prover som skulle tas och jag är svårstucken..=/  är lite blå på armarna..

Ronden sa till mig att de blev operation på fredagen så då va de fasta igen.. åt inget från de jag kom in på onsdagen till torsdag eftermiddag, fick nån soppa på kvällen och ja mådde lite illa utav de... men spydde inte... men sen va de fastande igen från 01 på natten..

Kl 12 på fredagen bar det iväg till operation och ko upp nångågn under kvällen mamma och pappa var inne vid 7 men har inte mkt minne av de...

På lördagen såå ville de skicka hem mig på morroen men ja ville inte förrän ja hade fått mat i magen...men ja hemskickad blev ja på efm...

Åkte hem till mor och far.. tog de lugnt gumman kom på kvällen en stund..*roligt att se dig*
mormor och morfar kika ut en stund på söndagen..

Igår mådde ja inte alls bra... spydde på morronen... har nog inte lärt mig vad jag ska äta nu eller kan eller hur ja allt... men men de kommer nog...

Idag kom ja hem hit... grejjat lite försiktigt... skall ju jobba på torsdag... Sen ringde polisen... fråga om ja visste nåt om de som hänt här i helgen... grannen hade tydligen knivskurit nån... (den som har levt fan här ett tah) men de kändes skönt att inte veta nåt... men ja de är hemskt...

nepp ska kika på tv lite nu

hoppas ni ahr de bra..=)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0