Trött!!

Sitter här och är trötter efter en ja jobbig arbetsdag kan man säga.... Flängt och fart överallt... hit och dit upp och ner...

sen har ja haft de jä*vligt ont i ryggen oxå och har ingen aning om vad jag har gjort.... =/ antagligen sovit på sniskan eller förlyft mig på jobbet, fick iförsig lyfta en del ida med... även om det handlar om mm förflyttningar såå blir de stora påfrestningar på kroppen... särskilt inte om man inte är vältränad heller..... =/ en sak en kanske borde ta tag i.... men jaja...

Haft andra funderingar idag... Kan bli stora förändringar om ja har tur.... kanske, kanske inte... men de tar ja när ja säger att ja är mogen......

ibland önska jag att jag vore tankeläsare.... fan vad mkt bekymmer en skulle slippa... men men jaja önskan finns ju alltid.....

Nepp ska nog krama kudden snart här nu.... ska upp 06.00 imorrn me så... =/

ha de super...
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0