Tjabba, tjena hallå=)

hejsan på er alla glada människor..=)

Usch Johanna är slöer, jobba inatt och sov lika mkt som vanligt..typ tre timmar elle nåt... hmm... fattar inte varför det inte går menmen.....

Nu håller ja på å städar och lyssnar på Westlife..=) fast satte mig här lite... hehe....

annars har de inte hänt såå mkt... mer än jobb sen sist....

tvättat lite idag med... de måste ju göras de med.... hmm.... =/ kan de väl göras sj som allt annat...:P hehe...

ikväll får man besök... kan bli en runda till badet.... hehe...

å imorrn ska man på 30 års fest.. hehe skoj de... kanske ska kika på bilen med innan... min kära opel vill inte alltid som jag vill såå ska lämna in den eller ja kika på de imorrn... såå får vi väl se... måste ju göras iallafall....

Idag känner mig ändå rikigt glad....vet inte varför eller joo lite kanske men förövirgt med såå känns de toppen...

har nog inte mått såå bra nu de sista..=/ vart kämpigt över lag... med jobbet speciellt... tar med mig de hem tror ja... eller ja vet inte.... de har inte gått ihop bara... men jaja de ordnar sig nog... och med de så har allt blitt drabbar... vänner och ja allt... men de kan nog bli ordning på detta med får vi hoppas....

Prata e min gulliga far precis.. han brukar inte ringa såå där men de gjorde han idag... å de gjorde mig glad de me....=)=)

nepp ska fortsätta med dammvippan nu..=P de görs ju inte av sig sj.... hehe

kram kram kramimage3

Kommentarer
Postat av: stumpan

Fiiin du e min lilla gumma!=D

2008-02-15 @ 14:53:22
URL: http://bmwflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0