Viktväktarna....

Japp var där ikväll och hade gått upp 1 hekto.... fan att det inte ska gå... känns lite nu som jag har tappat sugen... men kanske är lite mkt omkring mig, jobbet, hösten/vintern (inte min tid kan man säga..) ja det är mkt som spelar in...

Som jag prata med en tjej när vi gick ut att man måste vara glad och pigg för att det skall funka... för att man ska gå ner... sen kasnke jag inte har lagt ner min själ i det hela heller men har man inte orken såå har man inte....

fast som mamma sa nu att det är ju kanske ett toabesök som gäller... kasnke hade vart det som gjort det hela...

Som sagt är inte på topp just nu men men förhoppningsvis vänder det väl snart.... =)

Jaja det ska ju inte gå fort heller utan ta den tid det tar, ibland nu önskar jag att jag hade en våg hemma såå man hade lite koll fast är lite rädd att det blir en "noja" av det hela... man väger sig kanske hela tiden då... det är ju inte bra det heller...

Nepp nepp de ska väl som sagt vända det hela men just nu såå känns det botten....

kram

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Gumman lilla...De får ta den takten de går...huvudsaken e juh att man mår bra elle hur?..( ja jag vet.. hjälper inte o säga så..för man känner sig juh lessen iaf=( ) vet själv hur gärna man vill gå ner i vikt,.. men ja har upptäckt att ju mer man tänker på vikten o ju mer man tänker på att man måste gå ner.. desto sämre går de..e faktiskt så..=) ... o ett hekto e juh ingenting kära du!=) .. du får ta nya tag när du orkar!=).. ibland e livet lite neråt o då orkar man inte ta tag i saker... men du vet att du kan klara de!!=) .. Gillar dig gumman även fast du väger ett hekto mer;) Kraaaaaaaam<3

2008-12-11 @ 09:37:36
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0