Trevlig lördag och en ny söndag ANDRA ADVENT!!!

Ojojoj sikken rubrik det blev, men de är ju sant....

Orka inte blogga mer igår, eller hade väl kunnat men det blev inte såå... Mamma hade en orolig tjocktarm, skall ner och ta lite prover på måndag men det var lugnt såå det var skönt... =)  *älskar dig*

Igår såå städa jag här hemma... fast insåg nog att jag hade damsugit dåligt.. =/  haha

Fia och vovven var här igår... sikken sötnos... eller ja bägge två  ;-) Fia har alltid vart min sötnos..=)

Även ifall de blev fel hund tjejen och den andra var sötare på kort såå nu är det som det, du har fått ett busfrö istället... =)

hehe vi köpte lite mat igår och satt och kolla på tv, när man inte busa med "räven" som han blev kallad igår... haha.... ojoj valpar säger ja bara... blev förtjust i mitt hår iallafall... hmm inte alls trassligt sen igår... nej då.. =P hehe....

tog lite kort oxå men det var bekymmer att lägga in dom i datan.... de får komma upp senare...


Nepp nu ska ja ringa hem till mor coh far, tror de ville ha nåt från affären verka det som....

Ha nu en rikitgt trevlig andra advent och njut av dagen

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0