Tisdag och Onsdag.... Jobb och viktväktarna...

Hejsan på er!!

Nu ska vi se om jag kan uppdatera lite... Har ju vart extremt dåligt med detta... men har verligen inte orkat....

Tisdagen var såå att jag åkte in och lämna pappren och som ja skrev att jag kommer får besked nästa vecka eller den efter det, ja det är lättare att skriva innan jul..=) *får la hoppas att de går vägen iallafall*

sedan var det jobb med en ny vikarie och det va lite jobbigt, har ju jobbat med lättare personer men jaja de gick la det med... vart ett hemskt väder att åka hem i, slaskigt och jäkligt men men ja det gick det med. kom ju hem iallafall..=)

Kvällen bestod av att laga mat och skulle ju ha kommit i säng i tid men de gick inge bra, grannen ringde en timme och tjöta såå blev en snabbdusch och sedan sängen, kunde inte somna bara... blir la såå när de går överstyr...man blir övertrött...

Kom dock upp i tid igår och for till jobbet, var själv framtill 12 och sedan kom samma vikarie igen och efm gick den med... var kvar lite extra på jobbet för att kände inte jag ville åka hem innan viktväktaran... såå kom ifrån jobbet vid halv sex och for till ÖB och handla lite schampo och balsam och lite annats smått.... ibland är det en bra affär...

Sen var jag på viktväktarna och hade gått ner de 2 hekton jag hade gått upp sist,,, såå de kändes bra.. en får räkna det lilla...
jag vet att ja kan bara önska det kunde vara lugnt ibland.. men ibland är det för mkt.. sen är jag ingen höst och vintermänniska... men jaja de kommer väl såå småningom..=)

Nepp nu ska ja diska och äta och duscha sen ska ja jobba...

han ska iväg tidigt imorrn såå är väl hemma runt 8 kan jag tro men då blir det nog en skön sömn..men det tar vi imorrn..

ha en bra dag nu, kan bli en mer blogg ida eller två..=) innan jag åker...

kramar

johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Du e så duktig hunny!=)(vikten) .. fortsätt så!=) Kraaaam

2008-12-04 @ 14:56:35
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0