Tala om tur!!

Japp ibland såå ska skråen vara med en...

Fick äntligen tag i studievägledaren på Komvus i Skara.. efter många men...

Sista ansökningsdagen till Omvårdnadsprogrammet var den 30 nov. men jag hade tur, är jag där imorrn innan 8 såå kan jag få vara med. Det var 26 ansökan till 15 platser såå det är ju bara att hålla tummarna.. och se...

Börjar 8 igentligen men fick komma några minuter sent imorrn såå ska lämna in pappren men de gäller ju att hitta dom... =/ snurrfia har vart u farten... haha... men hitta dom till slut...

Nepp ska in i duschen nu måste handla bröd insåg jag, var nästan slut såå måste ju ha till frukost imorrn...

Ha de gött nu...

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Ååh, då håller ja tummisarna gumman lilla!=).. tänk om vi kunde jobba ihop sen tihi =) .. Kraaaaam

2008-12-01 @ 17:32:51
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0