Skön dag på jobbet

Japp kors i taket såå har det faktiskt vart detta.. =) kanon humör och gott skratt större delen av dagen... fast jag är trött nu,

har stryckit 10- 14 t-shirtat, en skjorta och två lakan... haha det tog sin tid särskilt när man ska springa fram och tillbaka hela tiden med honom... karlar klarar sig aldrig själva=P haha....

fan tack Andréas för en skratt dag... haha....

Nepp inget besked i lådan ida heller.... väntar väntar väntar...

fick ett annat roligt besked ida.. grannen under mig ska F L Y T T A haha.... jaaaaa... opps kanske elakt men de har en förmåga att gapa på varandra om nätterna... =/ kan göra en tokig.... MEN nu ska de flytta, efter jul iallafall....

och vet inte om ja har skrivit de men höjning på hyran blev bara 24.4% tror jag det var, istället för 28=) hihi

nepp nu ska ja ta en kopp kaffe och ringa mamma..=)

Kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Haha..!=D .. E re de som flyttar som bor i lägenheten under dig precis som jag försökte ta mig in i sist?=D hahaha.. han kanske blev rädd när jag o freddie ryckte i hantaget o försökte få upp dörrn=P HAHAHA!!=D

2008-12-08 @ 19:23:02
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Haha...=P ... hms, skulle ja aldrig kunna tro.. men han har inte sålt lägenheten då?..så de flyttat in nån annan?...=)Kram

2008-12-08 @ 19:34:42
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0