Sikken dag

Ja jösses kan man lugnt säga... phuuu.... fy fan...

TACK HOLM FÖR ALLT DU ÄR EN BARA HELT ENKEL EN PÄRLA!!!!!

Nu ska vi se, de ringde mig att de va klara i skövde runt ett, såå for ut till mor och far och bara invänta dem... de kom runt halv två och dåå slängde vi en grejjerna i bilen och for till grannen till dem som har en grop lättare att jobba i det...

när vi väl kika i monteringsatsen såå hade gubb eller pöjkjäveln gett dem fel monteringssats, det var till en mitschibitschi eller hur fan de nu stavas... GRRRRRRRRR inget kan gå lätt...

iallafall såå blev det såå att jag och han fick ta mammas och pappas bil till skövde in och byta och gnälla lite, och sedan hoppa in på MAX såå vi fick någon mat.... sedan bara hem och byta allt, det tog ju ingen tid när man hade rätt grejjer.....

nu ringde jag precis till jobbet och fråga om ja kunde kika själv observera kika själv om ja kunde få in nån vik. på tisdag såå jag hinner klart alla juklappar då, jo du kan ju ringa den och den personen men det vore ju bra om alla gick efter schemat, hmm hade de vart nån annan  som ringde såå hade de vart helt okey, men nu ringde jag runt och frågade...

Fick iallafall in en annan pärla som jobbar för mig på tisdag såå nu är det bara imorrn jag jobbat som tur är...=)

nepp nu ska ja ta en smörgås och sedan duscha och koka makaroner tills imorrn ... sen blir det nog snart sängen tror jag... får nog en H dag imorrn på jobbet =/


kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0