Min maximala jävla otur.....

Japp.. de kan man lugnt säga, nu ringde de precis från jobbet och säger, du din vikarie är sjuk såå... japp bara åka å jobba hos .... säger inget mer... fan och hans jävla moster... Ja hon kan ju inte rå för att han är sjuk, men det känns ändå jobbigt... har fan hur möe som helst att göra tills imorrn...

nepp just nu är jag inte på bästa humör... fan fan fan fan fan...

dagen igår böra ju inte bra heller, med ett yrväder som slänge och drog i dörrarna... fast brukaren var på skapligt humör... men ändå... börjar dagen såå är det aldrig roligt.... men det löste sig och vi åkte och fixa hans julklapp igår... såå den är avklarad...

nej nu hoppas jag att jag kommer från jobbet ida runt senast 11 om ja ska hinna allt, kan ju inte berätta heller för det finns vissa som läser som inte ska veta än.. ;-)

men nu har jag förberedd såå mkt som möjligt... bara hoppas resten flyter på, har en person ja kanske kan ringa som kan jobba lite senare... =)


Ha det nu gött

//

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0