Måndag...

Japp tiden går verkligen fort..snart jul, haha nej inte riktigt än men snart....

Nu kommer stressen med alla klappar och allt man ska hinna, fast ja ska inte göra såå mkt, en hel del är redan klart i huvudet iallafall....Fast man aldrig kommer ifrån det vardaliga som disk och tvätt städa m.m har redan städat en del såå det är avklarat... men känner jag mig rätt såå blir det rörigt igen ganska snart....

Är väl inte på bästa humör just nu, pendlar lite  upp och ner... känner mig tom ena stunden men det ska väl gå...

Ska nog ta å diska lite nu tror jag..

ha de gött och ta hand om er

kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. ska du säga.. du e lika redig du=) hihi.. Gillar dig me min stumpelisa!!=)... vore tomt utan dig=) Kraaaam

2008-12-01 @ 13:40:40
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0