Mådda faaan kasst igår...

Japp, sikken jäkla dag det var igår.. mådde verkligen skit och pyton...

Det börja med att jag fick vara kvar en timme för det finns sjukdom igen på jobbet, tillråga på allt 2 st ord. med..=/ Ja alla kan vara sjuka... men han blir ju inte på bättre humör iallafall... men de vände och blev positivt...=) skratta ihop.. haha

sov väl skapligt under natten... inte för få och inte för många timmar utan kasnke två tre stycken....

sen åkte jag till coop och handla och tog även en smörgås och kopp kaffe där... sedan handla jag klart.. behövde fylla på en hel del... =/ fan att det inte kan vara billigt att handla...

Sen kom jag hem och kolla igenom en del bloggar som jag alltid gör... sen börja det, kände hur det åkte upp och det var jävligt obehagligt... alltså min mage balla ur, men inte på så sätt bara att de kändes som jag skulle spy hela tiden... =/ orkade inget .. somna på soffan... och mådde lika dåligt igen efteråt... men jaa som det ser ut såå har det vänt... ska aldrig säga aldirg utan bara hoppas...

har iallafall jobbat ida och imorrn är årets sista dag...

hur ska ni fira..??

Skälv ska ja umgås med kompisar och hoppas få en trevlig kväll, jobbar dock på torsdag men börjar kl 9 såå de är väl helt okey... jobbar till 17 såå inte såå jättelång dag..

Ha det nu såå trevligt såå hörs vi imorrn..

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Höhö...Don´t know faktiskt!=D ... men 3 km e re la inte emellan.. haha.. nääärå, då skulle du stänga av den efter tre sek=D haha... men kommer du ihåg kod röd??=D Höhö...=D ...oooooaaaaaajjj, hörrö din lille trölsan...skarru gå o bli sjuker nu när de e nytt år snart?!.. håller tummisarna att du slipper!!=D .. du kanske hade stressat möe=)... kraaaaam på rejjj

2008-12-30 @ 20:12:33
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0