Lördag, söndag och måndag...

Japp, orkade inte skriva mer igår utan kom i säng i någolunda tid..=) för en gång skull..haha

lördagen tillbringa jag med min familj... lånade även deras tvättmaskin...=) hihi... grannarna har en förmåga att ta de tider som passar mig..=/ sedan hade de köpt färska räkor..*mumma* såå vi åt de på kvällen och hade det allmänt mysigt och trevligt....

Söndagen jobbade jag mellan 9-19 gick faktiskt bra och min brukare mådde bättre... vi va på ishockey... haha kan inget och jag menar inget om hockey men SIK spelade uruselt... får väl hoppas de går bättre för dom imorrn när det gäller.... haha...

Igår var det oxå jobb men börjde inte förrän 9 och slutade 17... vi va å hälsade på ett par kompisar till honom och fick äta gurksoppa för första gången i mitt liv smakade riktigt bra.. men trodde inte man kunde göra soppa på gurka.. haha....

Kvällen plockade jag lite hemma....

ida har jag fortsatt och plocka och sedan nu ska ja duscha ska jobba ikväll/natt...

går av 8 imorrn och sedan ska vi på julbord imorrn kväll....

Hmm tror verkligen min granne har kommit ut.. springet i trappan har börjat och det klampar och lever där inne..=/ kan han bara inte flytta.....

nepp nu ska ja fortsätta här...

kram kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Yeapp he has!=D

2008-12-16 @ 19:47:19
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0