kanske blev lite möe krydda....

Japp maten iallafall... haha... hehe stekte kyckling och lök och sedan wokade grönsaker samtidig som nudlarna kokade vid sidan om och sedan blanda man ihop allt, men krydda nog lite väl mkt... haha... med pepparblandningen iallafall...Känns som det brinner i mun just nu men men gott var det och blev mätt med... har mat tills ikväll med nu eller om det blir imorrn haha.... japp.... dricker en del vatten just nu iallafall eller var det vitt bröd man skulle ta..??


Min diskställ har rasat nu, köpte ett biligt på ÖB i somras och nu är de kapytt.. men men får la ta turen förbi Maxi imorrn... ska iförsig till tandläkaren oxå men de ska la hinnas med... hinner hem och duscha iallafall... eller om ja tar de imorrn efm... haha lär ju märkas....

Japp tiden får fort iallafall imorrn är det två veckor till jul och nu är de över två månader sen vi kom hem från USA....

Nepp om ja ska ta och packa väskan nu.... ska handla mjölk åt herrn innan jag åker dit....


kramar

Johanna


















Kan inte säga annat än jag vill dit igen.. men i privat såå jag kan kika på det man vill... gärna ihop med en god vän..=)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0