Julblomma, jobb, tandläkare och kortspel...

Japp såå har mitt dygn sett ut kan man kalla det....

Jobbade i natt mellan 17-08 och mitt i läggdax kom vi på att när fan skulle ja till sjukhuset..??? joo ida kl 10.30 sikken jäkla tur att vi kolla.... haha......

fick en julblomma som tack för hjälpen av min arbetskamrat igår... jätte fin..=) gjorde mig såå glad... tack tack tack, självklart man ställler upp..=)

Hos tandläkaren ida såå, nepp inga hål var det.. men antagligen såå gnisslar jag tänder på natten, för mina tuggmuskler är spända eller vältränade, haha tjötar väl för mkt.... haha.. men fick lite övningar jag  skulle göra en bettskena va inte särskilt billig... 3000 ca... =/ får la se om det blir bättee... kan la hoppas iallafall...


sen blev de kort och kaffe hos mormor och morfar..=) tack det var jätte trevligt...

nepp nu sak aj snart iväg till vv ikväll, sista gången i skara.... innan jul iallafall... tror inte det har hänt nåt men men.... de är ju som det är....

Ha de super såå hörs vi senare...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0