JÄVLA BIL!!!!!

Kan inte säga mer... fanskapet oxå.... arg arg arg....

Grannen ringde och väckte mig imorse, du din ljuddämpare ligger på marken... ja plockar loss den nu...

jaha dåå har skiten rasat igen... fan oxå.. *gråter tårar*

Men han är ju super snäll ( detta är inte den störande grannen ) ja hjälper dig om vi kan åka å fixa delar ida... såå nu är mamma och pappa och han på väg till Skövde och biltema... mamma och de skulle ändå dit och fixa de sista julkapparna... såå ska nu ska de hem till dem sen och laga bil, får väl försöka fixa mitt julstök en annan dag... men de är ju såå jävla typiskt...

hela 2300 kommer detta att gå på... sikken morgon att minas....

men jaja hoppas allt går vägen. i värsta fall om ja ska hinna allt till jul såå får jag göra såå att jag förösker bli ledig på tisdag....

nepp nu ska ja göra mig i ordning såå jag är klar till att åka till dom är klara i skövde..


ha en trevlig fjärde advent...

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Gumman då.. va tråkigt=( .. inte roligt me extra kostnader så här innan jul=( ... men snällt av grannen o hjälpa till iaf!=) ... fy va tråkigt=(

2008-12-21 @ 11:35:22
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0