Jag kom .....

HIHI JAG KOM IN PÅ SKOLAN!!! såå börjar den 7 januari..=) får la se om det går bra, kommer säkert bli jobbig att läsa heltid och jobba nästan heltid men de får la gå..=)

Kom precis hem från Julbordet nu, det var lite annolunda än vanligt... inga köttbullar eller prinskorvar heller inget ägg eller janssons....

deras egen sill fanns det, och en annolunda sillsallat, lax(usch), olika ostar och bröd, en kålblandning, rotsaksgratäng och kalkon och skinka, någon ost paj,

till efterätt servedades det vaniljpannacotta med äpple och små sura saker... och frukt och kaffe...

smakade riktigt bra faktiskt, fast sakna det andra om det hade vart ett riktigt julbord... men smaka bra såå.. blev mätt iallafall och känner att jag törstar som en idiot... =/ kan vara sillen som är orsaken till detta... =)

nepp nu ska jag lägga mig lycklig, har nog inte skjunkit in än att jag kom in men det kommer väl..=)

Natti natti

Johanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0